Friday, June 25, 2010

for se!



sesese!
düşün içinde uçan kelebek se!
seni çok özledimm!
hala evimiz tavanında uçmakta...
durup durup düşünmekte olan bu
kelebek sen misin?

Uzaklardaydın, oracıkta, öbür kitada,
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.

Renklerim

Aklaşan grilikte duruyorum --
yeşilleşen mavilik
kararan saydamlık
..........

Oruç Aruoba

şimdi güneş batmak üzere,deniz koyu gri-mavi tonlarında,bulutlar uçsuz bucaksız yağmur bulutları
ben noodle yiyen yorgun kız!
yağmur yağsada izlesek diye iç geçiriyorum!
kelebek bizim eve sığındı!kocaman kostümünü her gün taşıyormuş,ordan buraya,hiç üşenmeden,koreden geliyormuş,güney adalarına uçmak için yola çıkmış!
seninle tanışmayı çok istiyor,anlattım seni!
saat 5.15 akşam üstü!
elimde seyahat sanatı kitabım: Des Esseintes :
'hayalgücü,gerçek  deneyimlerin yerini almaya yeter de artar bile...'

egzotik:yeninin ve farklı olan büyüsüdür...! ezgotik kelebek :)










No comments: