Tuesday, June 15, 2010

carpe diem

Carpe diem, Latin edebiyatının ünlü ozanı Horatius’un bir dizesinde geçen (Od’lar I, xi?) “gününü gün et”; “zamanın tadını çıkar” ya da “günü yakala” veya "an'ı yaşa" anlamındaki özdeyiş.


yeni uyandım bir saat önce,uykulu,yorgun,karmaşık bir halde uyandım.rüyalar,düşünceler...
gün batımını izlemek için uyandım aslında,beni kendine çağıran bu eşsiz manzara için uyandım.
anı yaşadığımı hissettiren,günle gecenin eşit olduğu bu ülkede,hızla batan güneşin sunduğu bu müthiş manzara!
günlerdir fotoğrafladığım bulutlar serisinin,tatlı niyetine içime sindirdiğim 'en benim' karelerim!

Polina ve Alina :''yalnızca görürsün ve hissedersin gökyüzündeki mekanı,ne fotoğraf anlatabilir ne de video'

saat kullanmadığım için zamanı gökyüzündeki şekillerle yakalıyorum,ben şu sıralar aslında. ve bu en içinde hissettiğim atmosferdi!

No comments: