Sunday, August 29, 2010

turuncu kalp taneleri


zeynep! !

ben zeynep'i ilk kez sahnede gördüm aslında bundan 7 yıl önce.
Kurtuluş lisesindeydik,konferans salonunda 10 kasım için tören hazırlıkları vardı.
provaları izlemeye gitmiştik,hala ses tonunun vurgusunu,kızıl saçlarını hatırlıyorum.
sonra atölyede karşılaştık zeynep'le,sinan hocanın resim kursuna başlamak için gelmişti,yağmurlu bir günde..biz atölyeyi temizliyorduk :)
sonra bir yıl kursa beraber gittik,bjk'da sokaklarda eskizler yaptık,timuçin,zeynep ve ben! :)
Mimar sinan üni. kalbimizde,rüyalarımızda,her dakika dilimizdeydi...
ve biz zeynep'le rüyamıza kavuştuk,mimar sinan'a girdik:)
İç mimarlık,hayallerimize giden bir yol oldu...
bol kavşaklı bir yoldur,alt geçişleri,üst geçişleri,bol durakları olan...
şimdi 5 ay oldu nerdeyse,Zeynepcim! gelecek ay tamda bugün uçakta asya semalarında olucam!

cebu-manila-amsterdam-İSTANBUL! :)

sevgili zeynepcim! ben grip olmuş evde yatarken,kartın bana ilaç gibi geldi!
kabalcı'dan alınmış,bu şeker tadında kart için çok çok teşekkür ederiimm!!!

fethiye'da yaz kampında olan güzel insan!
tadını çıkar,keyfine bak!
mekanı hisset! özümse! yeni yeni dostlarla dön eve!
seni seviyorummm!!!




No comments: