Wednesday, July 21, 2010

ComPostela Days


Öğle aralarında,sineklerden korunmak için başıma ve kollarıma sarmalanıp uyuduğum,kocaman bir şalım var burada...şalla objektifimin önünü kapattığımda ,böyle kareler çıktı...:)MMMMM BEN ÇOK SEVDİM!
yarı uykulu bir halde,çevreyi izleyip,sohbetleri dinleyerek uykuya dalıyorum. 20 dk.lık bu compostela siestaları,öğlenden sonra daha enerjik olmamı sağlıyor :)
compostela günlerimiz sonunda başladı...
heyecanlı,yoğun,yorgun!
keyifli!
zor!
kalıcı bir anı bırakacağız arkamızda!
kocaman bir cebuano halkı!
taşıdığım bir torba kumun değerine paha biçemiyorum...

beynimde dönüp duran hayaller,kaygılar,planlar,tasarılar...hepsini burada inşaa ediyorum!

bu arada şimdi deli bir yağmur başladı yine
( yağmur mevsiminin güzel yanı: aniden bastıran enfes yağmurlar)

No comments: